Najczęściej zadawane pytania

Płatność za zamówienie odbywa się przez bramkę płatniczą systemu Tpay (płatności online). Istnieje możliwość skorzystania z przelewu tradycyjnego. W takim przypadku należy również wybrać płatność online podczas składania zamówienia, a po przejściu do wyboru banku zaznaczyć Przelew tradycyjny i skorzystać z gotowego formularza

Czas realizacji podzielony jest na dwa etapy. Pierwszym jest przygotowanie spersonalizowanego projektu dla Państwa zamówienia – czas ten liczony od momentu zaksięgowania wpłaty wynosi 3 dni robocze. Następnie projekty oczekują na Państwa akceptację i trafiają do druku. Kompletowanie poligrafii trwa 7 dni roboczych.

Wysyłka zamówień odbywa się poprzez usługi kurierskie firmy UPS co pozwala na stałą kontrolę oraz śledzenie statusu Państwa zamówienia. Koszt wysyłki wynosi 17.00zł i jest niezależny od gabarytów oraz miejsca docelowego paczki.

Warstwa tekstowa zaproszeń ślubnych jest w pełni edytowalna. Można wprowadzić zmiany do tekstu lub nadrukować własną, indywidualną treść.

W większości naszych produktów jest możliwość zmiany koloru czcionki.

Oczywiście, zmiana czcionki jest możliwa w każdym zaproszeniu ślubnym.

Zamówienie na próbkę zaproszenia prosimy złożyć mailowo na kontakt@merryme.pl. Często mamy promocję na próbki zaproszeń ślubnych i wysyłamy je bezpłatnie.

Czas realizacji próbek zaproszeń ślubnych lub dodatków to 3 dni robocze od złożenia zamówienia i podania adresu do wysyłki.

Wszystkie dodatki ślubne np. winietki na stół, zawieszki na alkohol, menu itp. proponujemy złożyć po ostatecznym potwierdzeniu obecności przez gości weselnych. Najczęściej jest to 3-4 tygodnie przed ślubem.

Oczywiście, akceptacja projektu zaproszenia jest niezbędna, dlatego przed poligrafią zaproszeń ślubnych i dodatków wysyłamy projekty do akceptacji.

Tak. Każda zmiana jest wliczona w cenę zaproszenia. Akceptujemy projekt tak długo, aż będzie on w 100% spełniał Państwa oczekiwania.

Projekt graficzny wysyłamy w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania wszystkich niezbędnych wytycznych do zaproszenia.

Jeśli podczas składania zamówienia lista gości jest niekompletna lub mogą zajść jakiekolwiek w niech zmiany można ją przesłać po akceptacji projektu.

Listę gości prosimy przesłać w formie już odmienionej, tak jak wymaga tego treść np. Justynę i Jana Kowalskich z dziećmi.

Listę gości należy przesłać w otwartym i edytowalnym formacie pliku (np programu word lub excel. Lista gości do zaproszeń ślubnych powinna być już odmieniona, np.
Justynę i Jana Kowalskich z dziećmi
Annę Antkowiak i Rafała Kwiatkowskiego

Papier można zmienić w każdym naszym zaproszeniu i dodatkach, należy jednak się upewnić czy wybrany kolor lub faktura występuję w naszym magazynie lub jest możliwość jego sprowadzenia. Zachęcamy w tym przypadku do kontaktu mailowego na kontakt@merryme.pl.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!