Boże Narodzenie 2019 - Kartki Biznesowe

Wysyłanie kart bożonarodzeniowych z życzeniami biznesowymi to bardzo ważny element wizerunku firmy. Dzięki takiemu miłemu gestowi zyskać możemy przychylność partnerów w biznesie oraz dyskretnie przypomnieć im o istnieniu naszej firmy.

Kartki biznesowe na Boże Narodzenie 2019 - postaw na oryginalne wzornictwo i elegancję wykonania.

O ile jednak sam gest wysyłania kartek świątecznych na Boże Narodzenie jest zawsze dobrze widziany, o tyle forma kartki, czyli jej wzór graficzny i ogólna estetyka może być albo przyczyną uznania nadawcy za osobę z dobrym gustem, albo – delikatnie mówiąc – narazić się możemy na utratę profesjonalnego wizerunku. Kartki biznesowe na Boże Narodzenie 2019 polecane są w formie neutralnej światopoglądowo, no chyba, że mamy pewność, że ich adresat jest osobą głęboko religijną i praktykującą, wówczas piękna, skromna karta z Bożym Dzieciątkiem będzie jak najbardziej na miejscu. W każdej innej sytuacji, czyli kiedy nie wiemy, jaka jest religijność naszego partnera w biznesie lub czy jest on ateistą, stosowne i w dobrym tonie będą kartki neutralne, z motywami etnograficznymi bombek, choinek lub reniferami. Te uniwersalne symbole Świąt Bożego Narodzenia są najbardziej zalecane przez specjalistów w dziedzinie etykiety i dyplomacji, nie tylko na – zawsze cenną – powściągliwość towarzyską i biznesową, ale i z powodu wielu zawirowań światopoglądowych, religijnych i politycznych w Polsce.

Boże-Narodzenie-2019-Kartki-Świąteczne

Boże Narodzenie 2019 w zwierciadle kartek świątecznych dla partnerów biznesowych - postaw na etnodizajn, a odniesiesz sukces.

Etnografowie i designerzy na Boże Narodzenie 2019 zalecają wybór kart biznesowych z motywami takimi jak sweterek norweski, renifer, gałązka świerkowa lub jodłowa imitująca naturalną oraz pełna gama bombek i reniferów z orszaku Świętego Mikołaja. Wykonanie tych kart powinno być bardzo skromne, choć barwne, koniecznie nawiązujące do obiektów etnograficznych kojarzących się z Bożym Narodzeniem. Zaleca się, aby choinki nawiązywały do prostych, geometrycznych piktogramów lub imitowały malarstwo akwarelowe. Takie ujęcie symboliki Świąt Bożego Narodzenia świadczy o świetnym guście, pozbawiony tandetnych, krzykliwych ozdobników. Nadawca, czyli partner biznesowy posługujący się tego rodzaju wzornictwem, postrzegany będzie jako osoba stonowana, stabilna emocjonalnie, a więc potrafiąca czerpać radość z tradycji Świąt, ale nie poddająca się dziecinnym, tandetnym fascynacjom brokatem lub nadmierną feerią barw.

Podziękowanie za udaną współpracę w formie kartki świątecznej.

Pamiętajmy o tym, że biznesowe karty świąteczne mają na celu promocję wizerunku firmy, a zatem ich celem jest oddanie szacunku partnerowi w biznesie nie tylko w chwili bezpośrednich transakcji, lecz w tym właśnie, świątecznym komunikacie mówiącym o stabilności, trwałości i wysokiej jakości wspólnych relacji. A mówiąc prościej: kartka świąteczna ma przypominać o tym, że jesteśmy – jako firma – marką wartą dalszych inwestycji, pamiętamy o dobrych zasadach kooperacji i umiemy elegancko podziękować za poprzednie spotkania biznesowe. Święta to doskonała okazja do budowania marki firmowej i temu właśnie służy kolekcja kart świątecznych dla partnerów biznesowych. Korzystajmy dobrze z tej okazji na budowanie zaufania do naszej firmy.


Posty powiązane