Kartki świąteczne z logo

Kartki świąteczne z logo są doskonałą metodą dbania o dobre relacje firmowe w przyjaznym kontekście celebracji świąt. Taka metoda budowania wizerunku sprawdzi się jako skuteczny sposób utrzymania pozytywnych stosunków biznesowych ze stałymi klientami, jak i dobry początek nowych współprac. Kartki świąteczne z logo wnoszą język korzyści w praktykę wizerunkową firmy.

Kartki świąteczne z logo firmy - metoda pracy psychologicznej potwierdzona opiniami psychologów społecznych

Wysyłanie kart bożonarodzeniowych w biznesie weszło już w dobry, skuteczny nawyk działów promocji i marketingu. I z jednej strony to dobra wiadomość, bo ten miły zwyczaj tworzy przyjazną atmosferę w biznesie, a z drugiej: z powodu jego powszechności coraz większe wyzwanie. Jak przygotować kartkę świąteczną, aby była ona zapamiętana i nie tworzyła jedynie stosu podobnych sobie prezentów firmowych? Odpowiedzią jest pomysł na kartki świąteczne z logo firmy. Zachowują one uniwersalną cechę tworzenia dobrych relacji w kontekście atmosfery Świąt oraz – i to ważniejsza ich cecha – dzięki dobrym emocjom odbiorców wspomagają one pracę psychologiczną, nawet tę nieuświadomioną sobie przez odbiorcę, z procesem zapamiętywania logo firmy. Psychologowie społeczni potwierdzają bowiem, że dobra pamięć to zalążek przyszłych wyborów konsumenckich i biznesowych. Logo firmowe zapamiętane w kartce świątecznej, będzie odpamiętane, czyli przypomniane w nowym kontekście, podczas dokonywania strategicznych decyzji, od drobnych zakupów, na wielkich transakcjach kończąc. Ludzka pamięć jest selektywna, więc warto co nieco posterować jej selekcją podrzucając kartę świąteczną z logo.

Dziś samo logo to zbyt mało w polityce strategii marketingowych

Logo firmy, aby działało skuteczne, musi być na tyle zapamiętane, aby w kluczowych dla decyzji biznesowych momentach, mogło zostać przypomniane sobie przez klienta lub kontrahenta. Do przeszłości odchodzą więc tradycyjne miejsca ekspozycji logo, takie jak papeterie, gadżety kawowe i smycze. Dziś postawić trzeba na nieoczywiste, pozytywne skojarzenia. Stąd sukces kartek świątecznych z logo firmy.

Święta to czas na chwilę z estetyzacją biurowej rzeczywistości

Kartka świąteczna z logo firmy ma duże szanse na sukces marketingowy także z innego powodu niż jej dobra, ciepła sieć skojarzeń u odbiorcy. Otóż czas przedświąteczny, kiedy docierają do biura kartki z życzeniami najczęściej ma też pewne luki czasowe z przestrzenią na spotkania firmowe, czy choćby uroczystą kawę. Takie momenty estetyzacji biurowej rzeczywistości nie są zbyt dużą inwestycją finansową ani dla nadawcy kartki, ani dla jego odbiorcy, a mogą wiele zdziałać na linii współpracy lub zakupu towarów i usług.

Kartka świąteczna z logo firmy - można ją zaprojektować w ramach integracji zespołu

Coraz częściej właściciele firm decydują się na miły zwyczaj zespołowego projektowania kartek świątecznych z logo firmy. To dobra okazja do zajęć integrujących zespół i rewelacyjny sposób autopromocji. Niektórzy tworzą wręcz filmiki promocyjne z takich spotkań, których materialnym efektem są właśnie unikalne kartki świąteczne z logo firmy. Oczywiście projekt taki można także zlecić profesjonalnemu grafikowi. Możliwości jest wiele, podobnie jak szans promocji generowanych przez kartki świąteczne z logo firmy.


Posty powiązane